Logopedia jest naszą pasją. Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone przez nas zajęcia były efektywne, ale także realizowane w przyjaznej atmosferze. Istotne jest dla nas wspieranie naszych pacjentów i ich rodzin. Metody pracy, dostosowywane indywidualnie do każdego pacjenta, nasza wiedza, doświadczenie, a także odpowiedzialna postawa jako terapeutów, pozwalają nam na skuteczne pomaganie osobom z trudnościami w komunikacji. Prowadzona przez nas terapia jest szczegółowo zaplanowana i systematyczna.
Staramy się wykonywać swoją pracę najlepiej i najrzetelniej jak potrafimy, dlatego stale podnosimy swoje kwalifikacje, uczestnicząc w różnego rodzaju szkoleniach oraz konferencjach naukowych.
Oto kilka słów o nas:
NATALIA BUCZEK – dr n. hum. o specjalności językoznawczej, logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, dogoterapeuta, logopeda wczesnej interwencji logopedycznej, współpracownik Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. Członek Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.
Odbyte szkolenia:
- „Emisja głosu – praktyczne zastosowanie w pracy”;
- cykl szkoleń z zakresu autyzmu: „Cechy osoby z autyzmem”, „Zasady pracy z osobą z autyzmem”, „Zachowania trudne u osób z autyzmem”, „Techniki eliminowania zachowań trudnych u dzieci ze spektrum autyzmu w przedszkolu”;
- „Komunikacja alternatywna w pracy z osobami o specjalnych potrzebach komunikacyjnych”;
- szkolenie z Programu Językowego Makaton (alternatywny sposób komunikacji) – I i II stopień;
- „Czas wolny dziecka. Stymulacja sensoryczna, zabawy”;
- „Terapia logopedyczna z punktu widzenia osoby z trudnościami w przyjmowaniu pokarmów”;
- szkolenie Integracji Sensorycznej – I stopień;
- szkolenie z obsługi okulografu;
- „Zaburzenia Centralnego Przetwarzania Słuchowego”;
- „Pies w dogoterapii” uprawniające do prowadzenia zajęć dogoterapeutycznych;
- „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż”;
- „Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej”;
- „Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i pop zabiegu”;
- „Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia”;
- „Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii”.
Autorka artykułów w czasopismach logopedycznych oraz publikacjach naukowych.
MARLENA BANCERZ – mgr logopedii, terapeuta miofunkcjonalny, diagnosta i terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow.
Odbyte szkolenia:
- „SMURF – Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów”
- „Stosowanie Testu Rozwoju Językowego TRJ IBE”;
- „Integracja Sensoryczna I stopień. Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej. Teoria Integracji Sensorycznej”;
- „Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii osób z zaburzeniami w komunikacji językowej”;
- „Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia.”;
- „Stymulacja traktu ustno-twarzowego”;
- „Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy”;
- „KOSF – Karty Oceny Słuchu Fonemowego – test do badania słuchu fonemowego u dzieci w wieku od trzech do siedmiu i pół lat. Ocena prawidłowego i zaburzonego słuchu fonemowego dziecka”;
- „Problemy diagnostyczne w przypadku afazji u osób dorosłych”.
NATALIA DUTCZAK – mgr logopedii, terapeuta miofunkcjonalny, diagnosta i terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow.
Odbyte szkolenia:
- „Rehabilitacja głosu – terapia zaburzeń czynnościowych głosu”;
- „Trening karmienia STEP BY STEP”;
- „Metoda werbo-tonalna. Programowanie rozwoju fonologicznego”;
- „Kinesiotaping logopedyczny od podstaw. Podejście praktyczne”;
- „Terapia miofunkcjonalna w zaburzeniach układu orofacjalnego”;
- „Innowacyjne metody elektrostymulacji w logopedii”;
- „Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy”;
- „Problemy diagnostyczne w przypadku afazji u osób dorosłych”.
MONIKA KACZMARCZYK – mgr logopedii, diagnosta i terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow. W trakcie studiów podyplomowych „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną”.
Odbyte szkolenia:
- „Integracja sensoryczna I stopień – neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej. Teoria integracji sensorycznej”;
- „Trening karmienia STEP BY STEP”;
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego;
- „Innowacyjne metody elektrostymulacji w logopedii”;
- „Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy”;
- „Przesiewowe badania wymowy”.
PAULINA KOSAKOWSKA – mgr logopedii, terapeuta miofunkcjonalny, diagnosta i terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow. W trakcie studiów podyplomowych: „Neurologopedia” oraz „Surdologopedia”.
Odbyte szkolenia:
- „Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy”;
- „Stosowanie Baterii Testów Fonologicznych”
- „Stosowanie Testu Rozwoju Językowego”;
- „Mioterapia”;
- „Stymulacja traktu ustno-twarzowego”;
- „Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii osób z zaburzeniami w komunikacji językowej”;
- „Kurs Polskiego Języka Migowego – pozom zaawansowany„;
- „AAC- mity i fakty”;
- „Reedukacja oddechowa w terapii dzieci”;
- „Diagnoza opóźnionego rozwoju mowy”;
- „Pułapki w terapii dyslalii”;
- „10 zasad terapii dzieci z wadą słuchu”;
- „Diagnoza logopedyczna w ASD”;
- „Niedosłuch. Wszystko, co powinien wiedzieć logopeda”;
- „Pedagogiczny trening słuchowy – ćwiczenia percepcji słuchowej dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”;
- „Planowanie terapii i standardy logopedyczne w różnych przypadkach”;
- „Smoczek – przyjaciel czy wróg? Odradzać czy polecać, jeżeli tak to jaki?”;
- „Co logopeda o słuchu wiedzieć powinien – podstawy fizjologii, patologii i diagnostyki”;
- „Jąkanie u dzieci w wieku przedszkolnym”;
- „Praktyczne rozwiązania podczas terapii logopedycznej dziecka z ORM”
- „Seplenienie międzyzębowe i boczne”;
- „Lambdacyzm – głoska „L” w praktyce logopedy”.
EMILIA SYPNIEWSKA – mgr logopedii, terapeuta ręki.
Odbyte szkolenia:
- „Terapia ręki i stopy I i II stopnia”;
- „Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego”;
- „Co logopeda o słuchu wiedzieć powinien – podstawy fizjologii, patologii i diagnostyki”;
- „Terapia miofunkcjonalna. Pionizacja języka i oddychanie w terapii logopedycznej”;
- „Seplenienie międzyzębowe”;
- „Profilaktyczne zajęcia grupowe w przedszkolu. Stymulowanie mowy i myślenia”;
- „Fundamenty pracy z dzieckiem z ORM”;
- „Diagnoza logopedyczna w przedszkolu – teoria”;
- „Terapia jąkania wczesnodziecięcego”;
- „Przesiewowe badanie logopedyczne”;
- „Ankyloglosja praktycznie – stymulacja przed i po zabiegu”.
Autorka artykułów logopedycznych, które ukazały się m.in. na blogu „Instytut logopedyczny”, na stronie „Dobry logopeda” oraz w czasopiśmie „Moda na Zdrowie”.