Logopedia jest naszą pasją. Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone przez nas zajęcia były efektywne, ale także realizowane w przyjaznej atmosferze. Istotne jest dla nas wspieranie naszych pacjentów i ich rodzin. Metody pracy, dostosowywane indywidualnie do każdego pacjenta, nasza wiedza, doświadczenie, a także odpowiedzialna postawa jako terapeutów, pozwalają nam na skuteczne pomaganie osobom z trudnościami w komunikacji. Prowadzona przez nas terapia jest szczegółowo zaplanowana i systematyczna.
Staramy się wykonywać swoją pracę najlepiej i najrzetelniej jak potrafimy, dlatego stale podnosimy swoje kwalifikacje, uczestnicząc w różnego rodzaju szkoleniach oraz konferencjach naukowych.
Oto kilka słów o nas:
NATALIA BUCZEK – dr n. hum. o specjalności językoznawczej, logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, dogoterapeuta, logopeda wczesnej interwencji logopedycznej, współpracownik Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. Członek Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.

Odbyte szkolenia:
- „Emisja głosu – praktyczne zastosowanie w pracy”;
- cykl szkoleń z zakresu autyzmu: „Cechy osoby z autyzmem”, „Zasady pracy z osobą z autyzmem”, „Zachowania trudne u osób z autyzmem”, „Techniki eliminowania zachowań trudnych u dzieci ze spektrum autyzmu w przedszkolu”;
- „Komunikacja alternatywna w pracy z osobami o specjalnych potrzebach komunikacyjnych”;
- szkolenie z Programu Językowego Makaton (alternatywny sposób komunikacji) – I i II stopień;
- „Czas wolny dziecka. Stymulacja sensoryczna, zabawy”;
- „Terapia logopedyczna z punktu widzenia osoby z trudnościami w przyjmowaniu pokarmów”;
- szkolenie Integracji Sensorycznej – I stopień;
- szkolenie z obsługi okulografu;
- „Zaburzenia Centralnego Przetwarzania Słuchowego”;
- „Pies w dogoterapii” uprawniające do prowadzenia zajęć dogoterapeutycznych;
- „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż”;
- „Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej”;
- „Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i pop zabiegu”;
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia.
Autorka artykułów w czasopismach logopedycznych oraz publikacjach naukowych.
ANITA PERUŻYŃSKA – mgr logopedii, terapeuta zajęciowy, trener umiejętności społecznych TUS, w trakcie studiów podyplomowych: „neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną”.

Odbyte szkolenia:
- „Ćwiczenia przygotowujące do nauki czytania i pisania dla dzieci w wieku przedszkolnym”;
- „Moje sylabki – sylabowa metoda nauki czytania prof. Jagody Cieszyńskiej”;
- „Seplenienie międzyzębowe: diagnoza, metody korekcji, terapia”;
- „Masaż wibratorami logopedycznymi”;
- „Wertykalno-horyzontalna pozycja języka. Oddychanie”;
- „Mowa bezdźwięczna – postępowanie logopedyczne”;
- „Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia”;
- „Terapia i diagnoza jąkania i innych zaburzeń płynności mowy”;
- „Terapia małego dziecka z autyzmem”;
- „Dyslalia ankyloglosyjna. O krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii”;
- „Praktyczny warsztat relaksacji żuchwy”.
KAROLINA PLEWKA – logopeda, terapeuta miofunkcjonalny.

Odbyte szkolenia:
- „Stosowanie Baterii Testów Fonologicznych BTF IBE”;
- „Stosowanie Testu Rozwoju Językowego TRJ IBE”;
- „Integracja Sensoryczna I stopień. Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej. Teoria Integracji Sensorycznej”;
- „Kolejność wywoływania głosek”;
- „Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii osób z zaburzeniami w komunikacji językowej”;
- „Metoda werbo-tonalna. Programowanie rozwoju fonologicznego”;
- „Kinesiotaping logopedyczny od podstaw. Podejście praktyczne”;
- „Terapia miofunkcjonalna w zaburzeniach układu orofacjalnego”.
EMILIA SYPNIEWSKA – mgr logopedii, terapeuta ręki.

Odbyte szkolenia:
- „Terapia ręki i stopy I i II stopnia”;
- „Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego”;
- „Co logopeda o słuchu wiedzieć powinien – podstawy fizjologii, patologii i diagnostyki”;
- „Terapia miofunkcjonalna. Pionizacja języka i oddychanie w terapii logopedycznej”;
- „Seplenienie międzyzębowe”;
- „Profilaktyczne zajęcia grupowe w przedszkolu. Stymulowanie mowy i myślenia”;
- „Fundamenty pracy z dzieckiem z ORM”;
- „Diagnoza logopedyczna w przedszkolu – teoria”;
- „Terapia jąkania wczesnodziecięcego”;
- „Przesiewowe badanie logopedyczne”;
- „Ankyloglosja praktycznie – stymulacja przed i po zabiegu”.
Autorka artykułów logopedycznych, które ukazały się m.in. na blogu „Instytut logopedyczny”, na stronie „Dobry logopeda” oraz w czasopiśmie „Moda na Zdrowie”.
KATARZYNA SZNIP – mgr logopedii, pedagog (ukończyła pedagogikę opiekuńczą z socjoterapią), w trakcie studiów podyplomowych: “Integracja sensoryczna z terapią ręki”.

Odbyte szkolenia:
- „Arteterapia w pracy z dziećmi”;
- „Seplenienie międzyzębowe – diagnoza, metody korekcji i terapia na przykładzie głosek szeregu szumiącego”;
- „Mowa bezdźwięczna- diagnoza, metody korekcji i terapia logopedyczna”;
- „Co logopeda o słuchu wiedzieć powinien – podstawy fizjologii, patologii i diagnostyki”;
- Warsztaty muzyczne wg idei Carla Orffa „Muzyka filmowa w edukacji muzycznej dziecka”;
- „AAC Komunikacja alternatywna i wspomagająca”;
- „Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu”;
- „Diagnoza funkcjonalna: połykanie, żucie, pozycje spoczynkowe, oddychanie”;
- „Masaż logopedyczny w praktyce logopedycznej”;
- „Nadmierne ślinienie w logopedii – skuteczne techniki eliminujące ślinienie”;
- „Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna”;
- „Staw skroniowo-żuchwowy w praktyce logopedycznej”.